puffetta.reismee.nl

ho chi minh city

Vanmorgen hebben we vroeg ontbeten. We werden op tijd opgehaald voor onze busreis naar Ho Chi Minh stad. Daar kwamen we om 13 uur aan. Mijn god wat een drukte. Deze stad heeft 10 miljoen inwoners. En deze inwoners hebben gezamelijk 6,5 miljoen scooters!! Je weet gewoon niet wat je ziet......het is een grote mierenhoop aan scooters! We hebben onze spullen in het hotel gelegd en we zijn meteen in de stad koffie gaan drinken. Daarna zijn mam, Tam en ik gaan shoppen in de stad. Pap en frances wilden liever in het hotel blijven. Om 18.30 uur zijn we naar de haven gegaan. We zouden gaan dineren op een boot en tegelijk een stuk over de rivier gaan varen. We vonden de vaartocht op zijn zachts gezegd teleurstellend. We hadden verwacht dat we langs de stad zouden varen....maar we hebben niks van de stad gezien. Maar ja....de ervaring was wel leuk. Na de tocht zijn we koffie gaan drinken bij de Starbucks. Tam had ontzettend veel zin in cheese cake namelijk. Morgen gaan we om 8 uur naar de tunnels van Co Chi. dit moet erg indrukwekkend zijn. In ieder geval vind ik het erg interessant om in het echt te zien hoe de Vietcong zich hier schuilhielden voor de Amerikanen tijdens de oorlog. Tot morgen!