Mui Ne

Hallo!

vanmorgen zijn we al vroeg gaan ontbijten. Om 8 uur zaten we op de scooter. Eerst zijn we naar een vissersdorpje gereden. In dit dorpje heb je een mooie kleine boulevard die uitkijkt op een kleine haven en de zee. het uitzicht is prachtig. De haven ligt vol met gekleurde vissersbootjes! Al die kleuren in die schitterend blauwe zee! Echt een plaatje. Daarna zijn we naar de witte zandduinen gereden. De weg ernaartoe was mooi. We reden veel langs de zee. de omgeving hier lijkt een beetje op noord afrika. Allemaal duinen in tinten wit, oranje en rood. Heel apart. De witten zandduinen waren ook echt wit. Er lag een meer bij dat er nog blauwer uitzag door dat contrast met de witte duinen. op de terugweg gingen we langs de rode zandduinen. Die vonden we allemaal niet zo indrukwekkend. Rond 13 uur zijn we bij een eettentje langs de zee gestopt om wederom calamaris te eten. S'middags hebben we lekker bij ons zwembad en aan de zee gezeten. Rond 18 uur zijn we op de scooter geklommen en zijn we weer naar ons italiaans restaurantje gereden. Daarna hebben we de scooters ingeleverd en hebben we zelf koffie gemaakt en dat opgedronken op het terrasje voor onze kamers. Dit is alweer de laatste avond in Mui Ne. Morgen vroeg worden we om 7.40 uur opgehaald en rijden we naar onze laatste bestemming...Saigon....oftewel Ho Chi Minh stad.