puffetta.reismee.nl

mui ne

Hallo weer. Vanmorgen zijn we nog even in Dalat geweest. We hebben in het centrum koffie gedronken en we zijn naar het meer gelopen. Om 13 uur gingen we naar het busstation. We zouden er vandaag 5 uur over doen om in Mui Ne te komen. We zaten in een gammele bus met alleen maar lokale mensen om ons heen. De busschauffeur had haast! Als een gek reed hij over de toch al erg slechte weg. Pap en mam zaten helemaal achterin en werden continu door elkaar geshaked. Uiteindelijk waren we rond 18 uur bij ons hotel. Mui ne stikt van de Russen. Dat was ons al snel duidelijk. We zitten in een klein en leuk opgezet complex. De tuin is echt mooi!! En de temperatuur hier is echt tropisch! We hadden allemaal erg veel zin in pizza dus we zijn gelijk op zoek gegaan naar een pizzeria. En we hebben warempel een goede gevonden. We hebben heerlijk gegeten! Daarna hebben we nog wat rond gelopen in de enige straat die Mui Ne rijk is. Mui Ne is wel echt typisch toeristisch. Je ziet resort na resort en toeristisch winkeltje na toeristisch winkeltje. Maar om even lekker te rusten en niks te doen is het prima.