Dalat

Hallo weer

vanmorgen hebben we uitgebreid ontbeten aan het strand. om 12 uur moesten we uitchecken. We zijn daarna direct naar de office gegaan waar we zouden worden opgehaald om 13 uur. Omdat we vroeg waren zijn tam en frances nog even snel koffie gaan halen! De rit naar Dalat duurde ongeveerd 4,5 uur. De omgeving onderweg was geweldig mooi! Hoge bergen en mooie vergezichten! We hebben genoten van deze rit. Om 18 uur waren we ins ons hotelletje. Een super mooi huis gerund door een hele lieve familie. We voelden ons meteen op ons gemak. Na het douchen zijn we het gezellige stadje ingelopen. We hebben super lekker gegeten in een restaurantje die in de lonely planet werd aangeraden. Morgen gaan we een tour op de scooter maken met een van de zonen van het hotel. Schijnbaar heel uniek....we zijn erg benieuwd!

Ciao

Stamattina abbiamo fatto collazione in spiaggia. Poi abbiamo fatto subito il check out e siamo andati al ufficio da dove ci vengono a prendere per andare a Dalat. Eravamo un po in anticipo, percio la tam e il francesco sono andati a prendere un caffe per tutti. A le 13.30 siamo partiti. La strada per arrivare a Dalat era molto bella! Montagne alte e viste spetacolari!! Ci siamo divertiti durante questo viaggio. Verso le 18 siamo arrivati nel nostro albergo. Era cosi carino! Una casa roza gestita da una famiglia molto gentile! Ci sentivamo subito a casa qui! Dopo la docia siamo andati in paese e abbiamo mangiato benissimo in un ristorantino che avevo trovato nel lonely planet. Domani andiamo a fare un tour con lo scooter con uno dei figli del albergo. Siamo molto curiosi perche deve essere un tour unicho che non puoi prenotare nelle agenzie....