puffetta.reismee.nl

Nha Trang

Hallo weer

nou vanmorgen zijn we om 7 uur aangekomen in Nha Trang. De reis is prima verlopen. We hebben warempel allemaal geslapen! Iemand van het hotel stond ons weer op te wachten. We konden meteen ontbijten en daarna waren de kamers ook klaar. We zijn in de loop van de ochtend langs de boulevard gaan wandelen en hebben daar ook even op het terras gezeten. Jeetje wat is het hier anders dan in Hoi An. Nha Trang is echt het toeristen mekka van Vietnam. Lange stranden met boulevard en veel terrasjes. Heel druk ook. Veel hoogbouw en het stikt hier van de russen. We hebben in een zijstraatje geluncht en om 13.30 uur werden we met een soort tuktuk naar de hotsprings gebracht. We hadden allemaal niet zoveel zin om in de drukte te blijven. We hebben heerlijk in een modderbad gezeten en daarna zijn we rustig alle baden afgegaan. Om 18 uur waren we weer terug in het hotel. We hebben lekker gegeten en daarna zijn frances, tam en ik nog ergens een massage gaan doen en hebben we afgesloten met een heerlijke cappuccino. Pap en mam waren moe en zijn eerder terug gegaan naar het hotel. Morgen vertrekken we om 13 uur naar Dalat. 1 dagje in Nha Trang vonden we allemaal meer dan voldoende.

ciao

Stamattina siamo arrivati a le 7 a Nha Trang. Eravamo contenti perche tutti abbiamo dormito bene stanotte. Qualcuno del albergo ci stava gia aspetando a la uscita del bus. Arrivati in albergo potevamo fare subito la collazione e infratempo anche le nostre stanze erano pronte. La mattina abbiamo caminato un po a la riva del mare e abbiamo bevuto un caffe. Quanto e diverso Nha Trang da Hoi An. Diciamo che Nha Trang e un po il Rimmini di Vietnam. Spiaggie piene di turisti, sopratutto tanti Russi! Abbiamo pranzato in una stradina un po piu tranquilla e a le 13.30 ci sono venuti a prendere in albergo con un taxi per andare a le terme. Nessuno di noi aveva voglia di rimanere in citta. Troppo casino. A le terme abbiamo fatto un bagno con il fango e poi siamo andati nelle piscine. A le 18 siamo tornati in albergo. Dopo la cena la mama e il papa sono tornati in albergo. Noi siamo andati a fare un massaggio e dopo di che abbiamo trovato per strada un bar carino dove abbiamo bevuto un caffe. Domani a le 13 partiamo per Dalat. Solo un giorno qui a Nha Trang era veramente abbastanza!

sita

Wat een verschil met Hoi An....