puffetta.reismee.nl

Hoi An

Hallo weer

vandaag zijn we weer lekker naar het strand gegaan en hebben we ook weer in hetzelfde tentje geluncht. We zijn vandaag wat vroeger terug gegaan naar het hotel, omdat we om 16 uur een afspraak hadden in een beautysalon in het centrum. We kregen een heerlijke massage van 1 uur. Daarna zijn we in ons favouriete tentje een koffie gaan drinken. We hebben daarna de winkeltjes afgestruind en we zijn over de markt gelopen. Om 19 uur zijn we Lekker gaan dineren. Ik zeg lekker want echt het eten in vietnam is echt heerlijk en absoluut niet duur trouwens! En om het af te leren zijn we daarna weer in ons koffie tentje beland! Dit was weer een geslaagde dag. we zijn echt verliefd op hoi an!

ciao a tutti

Oggi siamo andati di nuovo in spiaggia e abbiamo ptanzato di nuovo nel piccolo ristorantino in spiaggia. Oggi pero siamo tornati prima nel albergo, perche a le 16 avevamo un apuntamento per farci fare un massagio di un ora. Dopo del massagio siamo andat a berci un caffe nel nostro bar preferito. Poi siamo andati a fare un po di shopping nel piccoli negozietti e al mercato. A le 19 siamo andati a cenare. Il mangiare qui in vietnam e veramente buonissimo! Fino ad adesso abbiamo sempre mangiato bene! e poi costa pochissimo. Dopo mangiato siamo di nuovo andati a bere un caffe nel nostro bar. Di nuovo era una bella giornata! Siamo veramente innamorati di Hoi An.

sita

Klinkt heel relaxed, het lijkt wel vakantie!!! ; )