puffetta.reismee.nl

terug naar hanoi/ ritornare a hanoi

Vanmorgen zijn we na het ontbijt terug gereden naar de haven van cat ba eiland. We zouden ongeveer in 3 uur gerug varen naar halong city. Op de boot hebben we weer genoten van een uitgebreide lunch! De tocht terug was ook weer erg mooi. Dit is toch wel een van de mooiste dingen die ik gezien heb! Om 12 uur waren we aan land en om 12.30 uur zijn we terug gereden naar Hanoi. Dit kon jammer genoeg niet anders. We waren liever gelijk vanuit halong city naar ninh binh gegaan. Maar dat ging niet. Om 16.30 uur waren we terug in Hanoi. We zijn weer lekker uitgebreid gaan eten in een restaurant met dakterras. En weer hebben we genoten van het uitzicht op het plein en het meer. Daarna hebben we heerlijke koffie gedronken in ons favoriete cafeetje! Zo hebben we afscheid genomen van Hanoi! Morgen trekken we verder naar het zuiden.

Stamattina siamo andati dopo la collazione al porto per riprendere la barca che ci riporta a halong city. Ci abbiamo messo circa 3 ore per tornare. A bordo abbiamo di nuovo pranzato benissimo. E il paesaggio era di nuovo bellissimo. Devo dire che halong bay e una delle cose piu belle che ho mai visto! In queste tre ore potevamo con tranquilita salutare questo bel posto. A mezzo giorno siamo arrivati al porto di halong city e a le 12.30 siamo tornati a hanoi. Preferivamo a non dovere tornare a hanoi ma viaggiare diretamente a ninh binh....pero non era posibile. Verso le 16.30 siamo tornati a hanoi. Di nuovo abbiamo cenato in un ristorante con una terrazza che guardava su la cita. Proprio bello vedere tutto il cazino giu! Poi abbiamo bevuto un buon caffe nel nostro bar preferito. Poi a letto perche domani partiamo presto verso il sud!