puffetta.reismee.nl

Herenigd in Hanoi...op verjaardag van mam....riuniti a Hanoi...al compleanno della mama

Heee allemaal

nou vanmorgen zijn mam en ik na het ontbijt vertrokken richting vliegveld. We wilden met de lokale bus onze drie andere gezinsleden ophalen. Nou dat hebben we geweten. Het was een hele onderneming. De rit duurde meer dan een uur. We werden vervolgens een kilometer van de airport gedropt en moesten met een golf karretje verder. Anderhalf uur te laat kwamen we dus aan. Gelukkig zijn pap, tam en frances lekker gaan ontbijten in de tussentijd. Wel super om elkaar weer te zien. Nu dus met zijn vijven weer het hele stuk terug met de bus. Maar we hadden genoeg te bepraten....dus geen probleem. In het hotel aangekomen zijn pap, tam en frances gaan douchen en 2 uur op bed gaan liggen. Mam en ik zijn ergens wat gaan eten en hebbdn wat rondgelopen. Om 17 uur zijn we met zijn allen naar een restaurant op het dak van een gebouw gegaan. Mam en ik hadden hier gisteren een tafel gereserveerd op een mooie plek. We hadden een schitterend uitzicht op de stad en het meer. We hebben lekker gegeten en geproost op de verjaardag van mam! Daarna zijn we op een ander dakterras koffie gaan drinken. Zo leuk om die chaos beneden te bekijken. En zo mooi om die verlichte stad van boven te zien! We hebben nog een rondje om het meer gelopen en liggen nu op bed. Morgen moeten we weer vroeg uit de veren. We gaan drie dagen naar Halong Bay! We hebben er echt zin in. Morgen slapen we op een boot en overmorgen in een hotel op cat ba eiland. Woensdag avond komen we weer terug in Hanoi. Dan horen jullie van mij hoe we het gehad hebben. Super leuk om te zien hoe iedereen ons volgt!! mam bedankt iedereen voor de felicitaties! Dikke kus en tot snel!

ciao a tutti

Stamattina io e la mama siamo partiti dopo la collazione con il bus lokale al aerioporto. Ci abbiamo messo un po. Con il bus ci voleva piu di un ora per arrivare li. Poi il bus non si fermava neanche al aerioporto ma 1 kilometro prima. Percio dovevamo prendere un altro piccolo mezzo per arrivare al aerioporto. Un ora e mezza di ritardo siamo arrivati al aerioporto. Menomale che il papa, la tam e il frances hanno fatto collazione nel fratempo. Con tutta la famiglia abbiamo preso di nuovo il bus lokale per tornare a Hanoi. di nuovo un ora e mezzo nel bus. Pero avevamo tanto da dirci...percio il tempo passava infretta. Arrivati nel albergo il papa la tam e il frances si sono messi a letto per un paio dore. Io e la mama siamo usciti un po. A le 17 siamo andati tutti a un ristorante sul teto di un palazzo dove io e la mama abbiamo prenotato ieri. La vista da li e spettacolare su la citta e il laggetto. Abbiamo brindato sul compleanno della mama. E abbiamo cenato benissimo. Poi siamo andati a bere un cafe in un altro ristorante anche sul teto. Cosi bello guardare giu e vedere tutto illuminato di sera e tutto il chaos del traffico giu. Abbiamo fatto ancora una passegiata intorno al lago e adesso siamo nel albergo. Andiamo a dormire perche domani ci dobbiamo alzare presto. Andiamo tre giorni a halong bay! Deve essere spettacolare! Andiamo domani su una barcha e dormiamo li. Dopo domani dormiamo su un isola in un albergo. Siamo curiosissimi!! Mercoledi torniamo a Hanoi e vi faccio sapere come sono stati questi tre giorni. Un bacione!

Britt

Geniet ervan met zijn vijven!!! Bien, nog gefeliciteerd!! Indrukwekkende verhalen en foto's van Sapa pris! xx

mieke

Hoi hoi, proficiat met jullie mam nog ;-). Wat gezellig zeg, heel de familie weer compleet :-)! Maar er super fijne dagen van! Kus Mieke

Ini

Hoi Avonturiers! Lieve groetjes van de Buurtjes en Numie.
Het is wel genieten voor jullie daar; mooie verhalen en
fotos.

sita

Nog van harte gefeliciteerd voor je mams!
X