Sapa

Hallo

vanmorgen weer op tijd opgestaan. We wilden graag nog een laatste wandeling in de omgevi g maken alvorens Sapa te moeten verlaten. Om 17 uur vertrekt onze bus namelijk naar Hanoi. We zijn deze keer een Andere trail gaan lopen aan de andere kant van de vallei. We kwamen uit na 2 uur wandelen in een dorp waar veel trekkings doorheen komen. Het was er erg toeristisch. Maar de wandeling was wel weer erg mooi! We zijn vanuit dit dorp via een andere we weer terug gelopen naar Sapa. Hier hebben we ook weer twee uur over gedaan. In sapa hebben we weer in het restaurant met het balcon met het mooie uitzicht gegeten. Zo konden we nog even goed afscheid nemen van Sapa. We hebben het hier echt naar onze zin gehad!! Om 17 uur heeft het meisje van ons hotel ons naar de bushalte gebracht op haar scooter. Uiteindelijk zijn we te laat vertrokken uit Sapa. pas om 00.00 uur kwamen we aan in Hanoi. Per taxi zijn we naar ons hotel gegaan. We hebben nog even op skipw gezeten met pap om de laatste dingetjes te bespreken. De rest van de family vertrekt morgen richting Hanoi. Zondag ochtend gaan we ze dan ook halen van het vliegveld. Echt super leuk!

xxx

stamattina ci siamo alzati presto. Volevamo fare un ultima bella caminata prima di partire per Hanoi. Questa volta siamo andati al altra parte della valle. Dopo due ore di caminata siamo arrivati in un villaggio piccolo ma molto turistico. Tante agenzie fanno un trekking che passa da questo villaggio. Siamo tornati a sapa da un altra strada. Di nuovo ci voleva 2 ore. Pero che spetacolo tutte queste montagne alte alte!! Tornati a sapa abbiamo di nuovo mangiato nel ristorantino con il balcone e la vista splendida. A le 17 la ragazza del albelgo ci ha portato a la stazione dei bus con Il suo scooter. Dopo 6 ore di bus e un ritardo di un ora siamo arrivati a mezzanotte a Hanoi. Nel albergo abbiamo parlato su skipe con il papa. Loro partono domanj per Hanoi. Domenica mattina gli andiamo a prendere al aereoporto! che bello...non vediamo l'ora!