puffetta.reismee.nl

Sapa

Goede dag

vanmorgen zijn we heerlijk uitgerust wakker geworden. We zijn lekker gaan ontbijten. Daarna zijn we een hele mooie wandeling gaan maken. Het is een wandeling die de meeste mensen via een tour boeken, maar wij zijn lekker alleen gegaan. Dat Ging prima! We hadden ook prachtig weer. We liepen langs bergdorpjes en door valleien tussen de rijstvelden door. We hebben echt genoten van deze tocht. Om 10 uur zijn we vertrokken en om 16 uur waren we weer terug in Sapa. We zijn toen bij een restaurantje gaan eten op het balkon met uitzicht op de bergen en de valleien....echt super! Daarna zijn we ons gaan opfrissen in het hotel. Rond 19 uur zijn we weer even Sapa ingelopen. Het was gezellig druk vanwege het chinees nieuwjaar. We hebben nog even op het plein staan kijken, omdat daar optredens werden gegeven. Het was echt super leuk en gezellig met al die lichtjes overal en die muziek. We waren erg blij dat we er niet voor gekozen hadden om in Hanoi te zijn met het chinees nieuwjaar. Veel te druk naar onze smaak. Hier in Sapa is het echt gezellig druk...rond 22 uur zijn we weer terug gegaan naar ons hotel. Morgenavond vertrekken we naar Hanoi.

Xxx

ciao a tutti

stamattina ci siamo alzate belle riposate. Siamo andati a fare collazzione e verso le 10 siamo andati a fare una bella passegiata. Di solito questa passegiata si fa in un gruppo, ma noi volevamo farla dasole. Va benissimo. La caminata era veramente bellissima. Passavamo dei villaggi piccoli, caminavamo in mezzo a le montagne nelle valli e passavamo tanti prati dove fanno crescere il riso! Veramente un spetacolo...poi il tempo era bellissimo. Verso le 16 siamo tornati in Sapa. Abbiamo mangiato su un balcone di un ristorante. Avevamo una vista bellissima su le valli sotto di noi e le montagne. Dopo di che siamo andati al nostro albergo per farci una doccia. Verso le 20 siamo uscite di nuovo in paese. Cera casino per causa del capodanno cinese. Su la piazza cerano dei spetacoli e tutto era illuminato. Veramente divertente di vedere come festegiano gli vietnamesi loro capodanno. Verso le 22 siamo tornati in albergo. Domani sera partiamo per Hanoi....peccato andare via da Sapa. E un posto veramente bello!!

Ton

Bien, het is nu 22 februari. De dag van je 55e verjaardag!
Ik neem aan, dat jullie met zijn vijven in Hanoi zijn.
Lijkt me apart om daar je verjaardag te vieren (of heb je er tot nu toe van de anderen niets van gemerkt??!)
Veel plezier nog.
Groeten van Niek en Ton

ria van den Bent

Oh sorry Bien heb je in mijn bericht niet gefeliciteerd. Nu dus. wat leuk dat precies op jouw verjaardag de hele familie verenigd is. Veel plezier. Ria

Paula

Wat een prachtige verhalen weer, jullie maken wel weer van alles mee, geweldig hoor, vooral die nacht bij die mensen thuis, wat een belevenis! Bien van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag, fijn dat vandaag ook de anderen aankomen , nog een hele fijne reis en veel plezier met z'n allen. :-) .

Bien

Bedankt allemaal voor de felicitaties en de leuke reacties op puffetta!!