puffetta.reismee.nl

van pai naar chiang kong/ da pai a chiang kong

Hallo allemaal

Vanmorgen hebben we weer lekker ontbeten in de tuin bij ons bungalowtje. Daarna nog wat rondgewandeld en ergens geluncht en om twee uur vertrokken we per mini bus richting chiang kong. het was een mooie weg....maar echt veel haarspeldbochten. Ik werd dan ook echt misselijk. Vanaf chiang mai werd de weg wat rustiger. Het was wel een lange tocht. Om 22 uur kwamen we eindelijk bij ons onderkomen in chiang kong. Helemaal uitgeteld zijn we meteen naar bed gegaan. Morgen moeten we om 7 uur opstaan, want om 8 uur worden we naar de grens gebracht. Dan begint onze tocht door noord laos.

Ciao a tutti

Stamattina abbiamo fatto collazione nel nostro giardino! Poi abbiamo caminato on po intorno a pai. A le 14 abbiamo preso il pulmino per chiang kong. La strada era bella...pero talmente tante curve....poi quel autista non sapeva proprio guidare..ma bom. Dopo chiang mai la strada diventava meglio. a le 22 siamo arrivati nel nostro albergo a chiang kong. Stanche morte siamo andate a dormire subito! Domani ci alziamo a le 7 perche a le 8 ci portano al confine con laos. Sara di nuovo un giorno di viaggio domani!

X