puffetta.reismee.nl

Galapagos eilanden, Santa Cruz

Hallo weer

Vanmorgen waren we vroeg op het vliegveld. We hebben daar lekker ontbeten. Om 9 uur vertrok ons vliegtuig naar het eiland Santa Cruz. Dit is een van de galapagos eilanden. We hadden eerst een tussenstop in Guayaquil. Rond 12 uur kwamen we aan. We werden met een bus naar een veerpont gebracht. Met de veerpont gingen we naar de overkant en daar hebben we een bus gepakt naar het grootste dorp op het eiland Santa Cruz met de naam Puerto Ayora. Na een uur in de bus kwamen we daar aan. Jeetje wat een temperatuurverschillen trouwens. In Quito was het maximaal rond de 20 graden en hier is het gewoon minimaal 30 graden. Heerlijk hihi. We hebben snel een hotel gezocht want Petty voelde zich niet lekker. Ze had al twee keer overgegeven in het vliegtuig. We hebben ons geinstalleerd en ik heb Petty toen met rust gelaten. Ik ben het stadje in gelopen. Na een tijdje wandelen zag ik ineens Claudio en Michael in een barretje zitten. De twee duitsers die we in de jungle hebben leren kennen. Zo grappig. Ik heb wat met hun gedronken en we zijn toen met zijn drieen excursies gaan uitzoeken voor de komende dagen. Het leek hun wel leuk om met ons wat te doen. Met name Michael, want Claudio zou een paar dagen gaan duiken. We zijn prijzen gaan vergelijken. Uiteindelijk hadden we wel een paar leuke excursies voor een leuke prijs op het oog. Ik sprak af dat we samen zouden gaan eten die avond. Ik zou nu eerst met Petty bespreken wat we zouden doen en dat zou ik die avond voorleggen. Petty voelde zich al wat beter, maar ze wilde toch even de volgende dag afwachten. zij is vanavond ook niet mee gaan eten. Ik ben om 8 uur weggegaan en rond 22 uur was ik weer terug. Ik heb lekker gegeten en het was gezellig met de mannen. We zouden elkaar de volgende avond voor het eten weer zien en dan zouden petty en ik misschien een paar excursies samen met michael boeken. Petty voelt zich gelukkig alweer beter. Morgen blijven we lekker in het stadje en gaan we wat rond wandelen.

Tot morgen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!