puffetta.reismee.nl

Wandeling van Isinlivi naar Sigchos

Hallo weer

Vanmorgen waren we dus vroeg uit de veren. Om 7.30 uur zijn we uiteindelijk met zijn drieen gaan lopen. We hadden prachtig weer. En dit is toch ook weer een super wandeling. Wat een omgeving. We hebben uiteindelijk een uur vertraging gehad omdat we de weg niet konden vinden. Het was een zware wandeling. Alle drie vonden we dit dezwaarste wandeling tot nu toe.Zeker het laatste stuk tot Sigchos was erg stijl en moeilijk begaanbaar. Maar daardoor ook zeker heel indrukwekkend! We kwamen om 12.30 uur pas aan in Sigchos. De markt die we eigenlijk wilden bekijken werd al afgebroken. Er kwam opeens een bus aan die naar Quito zou gaan. Petty en ik besloten om die bus te nemen. We hebben snel afscheid genomen van de Duitser en sprongen toen snel de bus in. Rond 17 uur waren we weer in Quito. We besloten naar de Mac Donalds te gaan. We hadden echt even zin in een snelle envette hap na al die wandelingenhihi.Daarna zijn we weer naar het studentenhuis gegaan.Ik wilde lekker douchen en ik wilde mijn tas inpakken. Morgen gaan we namelijk naar de Galapagos eilanden. We moeten al om 6.30 uur naarhet vliegveld. Dus we moeten vroeg opstaan.

Tot morgen dus weer