puffetta.reismee.nl

Van Chugchilan naar Isinlivi

Hallo weer

Wij hebben met zijn vieren om 9 uur ontbeten. Om 9.30 uur zijn wegaan wandelen. vandaagzouden we weer 4 a 5 uur wandelen voor de boeg hebben. Het wasgezellig zo met zijn vieren! En het was weer echt prachtig. Het weer was iets minder dan gisteren, maar gelukkig is het het grootste gedeeltedroog gebleven. Het was wel een zware wandeling vandaag. We moestenveel berg op lopen.Maar het uitzicht was adembenemend! Rond 15 uur kwamen we aan in Isinlivi. Dit dorp is nog kleiner dan Chugchilan. Er was ook maar een hostel. Daar zijn we met zijn vieren naartoe gegaan. We hebben in het hostel kunnen lunchen. Daarna hebben we lekker gedoucht en daarna zijn petty en ik even een ommetje gaan maken in het dorp. jeetje.....hier was echt niks te vinden! Na een kwartier hadden we alles gezien hihi. We zijn toen lekker onderuit gaan zitten in het hostel met een boek. Om 19 uur werd het diner opgediend. Er waren nog twee andere mensen in het hostel. We hebben dan ook met zijn zessen gegeten. Na het eten ging het andere stel naar bed. wij hebben met zijn vieren zitten kaarten. De argentijnse jongen zou de volgende dag niet meer met ons meelopen. We spraken af dat we om 6 uur zouden ontbijten. En dat we dan om 7 uur zouden gaan lopen met zijn drieen. Petty en ik willen namelijk uiterlijk om 14 uur de bus pakken terug naar Quito vanuit Sigchos. En we moeten morgen ook wel zeker 4 a 5uur wandelen. Plus we vinden het wel lekker om vroeg te beginnen aan de wandeling. In de ochtend is het weer hier sowieso veel beter. Dus om 22 uur zijn we naar bed gegaan.

Tot morgen