puffetta.reismee.nl

Latacunga

Hallo allemaal

Nou vanmorgen konden we natuurlijk moeilijk ons bed uit komen. We hebben ontbeten en onze tas ingepakt en daarna hebben we weer erg veel getreuzeld zoals altijd hihi. We wilden eigenlijk rond 11 uur vertrekken naar Latacunga. Maar uiteindelijk hebben Philip, Stefanie en Stefan uit ons huis ons overgehaald om eerst ergens te gaan lunchen samen. uiteindelijk hebben we om 3 uur een bus gepakt naar Latacunga. Om 17.30 uur kwamen we aan. We zijn naar ons hostel gegaan en nu zit ik dus achter de computer. Morgenochtend staan we vroeg op. We hebben morgen een lange dag voor de boeg. Eerst moeten we twee uur in de bus zittenom bij het krater meer te komen en vandaaruit gaan we te voet verder naar het volgende dorp. wandeltijd is tussen de 4 en 6 uur. In de kou hihi. We gaan het zien.

Nu ga ik naar bed want ik ben weer eens bekaf!

Jullie horen snel weer van mij. De komende dagen heb ik geen beschikking tot internet. Alle foto's van de laatste 4 weken moet ik ook nog op de site zetten. Dat zal ik zo snel mogelijk doen.

tot snel

kus ik

Reacties

Reacties

Paula

Hoi Pris,
Wat leuk toch steeds al die verhalen van je, ik zal ze wel gaan missen, nu je bijna naar huis komt.Die slang en die spin op de foto's, vreselijk, ik kan me voorstellen dat je dat doodeng vond, ik zou ook geen oog dicht doen.Nou ik hoop je in iedergeval te zien als je in juni naar Italie komt. Ik vertrek a.s. donderdag naar Sardinie voor ruim 'n week, samen met Jannie die komt morgen hier aan. Ik heb er veel zin in en hopelijk hebben we mooi weer, nou ik wens jullie nog 'n fijne reis verder, geniet er nog van en daarna goede thuiskomst, Kus Paula

Bien

He prissie, en Patty, hoe is het met mijn meiden??? Fijn dat jullie het zo fijn hebben samen, en dat jullie zoveel aan elkaar hebben! Pris ik ben blij dat ik je volgende week weer zie, ik zie er echt naar uit! Wat zul je een hoop te vertellen hebben! Geniet er samen nog even van en tot gauw, een hele DIKKE KUS, mam

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!