puffetta.reismee.nl

Quito

He

Vandaag hebben we weer een rustige dag gehad. Het was lekker weer, dus we hebben lekker buiten gezeten. Ik ben nog naar de kapper en de schoonheidsspecialiste geweest. Het is hier allemaal zo goedkoop, dus ik dacht...waarom niet. Daarna hebben we met een aantal mensen pizza gegeten. En daarna hebben Petty en ik tickets geboekt voor de galapagos eilanden. Zo gaaf!!!!!!!! We willen toch op deze manier de reis afsluiten. We blijven maar van iedereen horen hoe gaaf deze eilanden zijn. We gaan maandag weg tot volgende week maandag. Het is wel een duur grapje....maar ik heb er zoveel zin in. 1 juni vlieg ik namelijk terug naar Nederland. Petty blijft nog 2 weken langer. Iemand op de school waar wij spaanse les hebben gehad heeft gevraagd of zij een tour wil begeleiden van 1 tot en met 15 juni. Er zit namelijk een reisbureau bij de school. Petty had namelijk al eerder aan gegeven dat ze graag langer in Ecuador wil blijven en hier wil gaan werken. En nu kwamen ze met dit aanbod. Uiteindelijk heeft Petty er wel voor gekozen om na de tour terug naar Nederland te komen. Zij vliegt dus op 18 juni terug naar Nederland.

Morgen gaan we naar Latacunga. Vandaar uit gaan we 3 dagen de Quilotoa loop wandelen. Dat moet prachtig zijn. Wel heel erg koud hebben we gehoord. We lopen dan voornamelijk op een hoogte van 3800 meter. Je wandelt dan van bergdorpje naar bergdorpje via het Quilotoa meer. Het Quilotoa meer is een vulkaankrater meer. We zijn benieuwd!!!!!!

Vanavond zijn we weergaan stappen met iedereen uit het studentenhuis! Het was weer erggezellig!

Tot morgen

kus