puffetta.reismee.nl

Terug naar Quito

Hallo allemaal

Nou vannacht welgeteld 1 uur geslapen hihi. Ik heb letterlijk liggen wachten totdat het licht werd. We hebben ontbeten en om 9.30 uur zijn we weer terug gevaren naar de bewoonde wereld. Daar hebben we weer een lunch gehad en gewacht totdat de bus ons kwam halen. Om 14.30 uur zijn we afgezetbij de busterminal in Lago Agrio. Daar hebben we de bus terug genomen naar Quito. Om 21.30 uur waren we weer in het studentenhuis. We zijn meteen naar bed gegaan. Bekaf waren we!!!!!!!!!!! Ik ben dolblij dat ik weer in een normaal bed lig en niet meer op mijn hoede hoef te zijn voor vreemde insekten hihi. Maar ondanks alles vond ik het wel heel erg de moeite waard. Ik ben blij dat ik het toch heb gedaan!!!!!!

Kus ik

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!