puffetta.reismee.nl

Lago Agrio

Hallo allemaal

Nou vanmorgen hebben we in een tentje ontbeten en toen hebben we de bus genomen naar de zuid terminal Quitumbe. We kwamen daar om 11.45 uur en we konden meteen een ticket kopen voor de bus naar Lago Agrio. Die zou om 11.50 uur vertrekken. Zoals gewoonlijk weer geluk hihi. De laatste tijd kunnen we overal meteen door. De rit zou weer 8 uur duren. Helemaal naar het noord oosten. Naar het begin van de amazone. De rit was weer fantastisch mooi! Om 20 uur kwamen we aan in het dorpje Lago Agrio. We vroegen een taxi chauffeur om ons naar het hostel te brengen. Daar zijn we nu dus. Ik zit nu achter de computer. Morgenochtend worden we hier om 9 uur opgehaald. We moeten dan eerst 2 uur met de bus en daarna 3 uur met een kleine snelle boot helemaal de jungle in naar onze lodge. We gaan het zienen belevenhihi. Ik voel hier nu ook alweer het klimaatverschil. Erg heet en vochtig. Nou mensen........jullie zullen een paar dagen niks meer horen. Maandagochtend worden we weer terug gebracht naar Lago Agrio, zodat we weer de bus kunnen pakken naar Quito. We zullen dus pas laat in de avond terug zijn in Quito. Jullie horen snel onze belevenissenuit de jungle!!!!!!!!!

Ik kan vanaf deze computer geen foto´s uploaden. De foto´s van de laatste twee weken zal ik volgende week op mijn site zetten!!!!!!!

Een hele dikke kus en tot snel

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!