puffetta.reismee.nl

Quito

He

Vanmorgen heb ik lekker tot 10 uur geslapen. Ik heb wat lekker aangerommeld in huis. Omdat we geen internet hadden zijn we even naar de overkant gelopen naar onze talenschool. Daar hebben we even op internet gezeten. Rond 13 uur zijn we samen met Philip en Job, twee jongens uit ons huis, gaan lunchen. Job moest om 14 uur weer weg. Wij hebben lekker zitten kletsen. Uiteindelijk zijn we op een terrasje gaan zitten met zijn drieen. Het was zo lekker weer! Philip wilde ons wel trakteren op een fruitsapje hihi. Rond 5 uur zijn we weer naar huis gegaan. We hebben gekookt en we hebben met zijn drieen een film gekeken. Daarna zijn we op tijd naar bed gegaan. Petty en ik gaan morgen namelijk voor 5 dagen naar de jungle. Wel spannend. Het schijnt een van de mooiste stukjes amazone te zijn in Zuid-Amerika. We gaan redelijk diep de jungle in, dus we zullen waarschijnlijk veel dieren zien. Ook veel grote insecten en spinnen. Ik voel mij niet helemaal op mijn gemak....maar we zullen zien. We hebben er in ieder geval wel zin in.

kus ik

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!