puffetta.reismee.nl

Quito

Hallo weer

Nou vandaag hebben Petty onze laatste spaanse les en onze laatste salsa les. Wel vreemd. Maar we zijn ook wel blij. We hebben de laatste dagen van een vrouw spaanse les gehad. Zij gaf lang niet zo fijn les als pablo en Martin. Maar goed. De laatste les van 4 uur was wel gezellig! Ik kan ook wel zeggen dat ik een aardig woordje spaans spreek nu. Ik versta sowieso alles en ik kan goed gesprekken voeren. Al is het grammaticaal niet altijd goed. Maar dat maakt mij niks uit. Als ze mij maar begrijpen. Nou en vanavond hadden we ook onze laatste salsa les. En die ging toch goed bij mij hihi. Ik kreeg een andere leraar. Ik voelde mij gelijk meer op mijn gemak. Hij kon goed uitleggen. Dus we hebben mij toch gedanst hihi. We gingen maar door. Ik wil zeker doorgaan met salsa als ik terug kom in Nederland. Om 21 uur zijn we naar een appartement gegaan waar twee Nederlandse meiden wonen. Zij gaven een verlaat koninginnendag feestje. Rond 24 uur zijn we nog gaan dansen en daarna zijn we naar bed gegaan.

Kus ik

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!