puffetta.reismee.nl

Quito

Hallo

Vanmorgen zijn petty en ik naar een winkelcentrum gegaan. Petty wilde graag een nieuwe broek kopen. Daarna hebben we geluncht en om 1.30 uur hadden we weer spaanse les. Daarna hebben we thuis gekookt en om 19 uur hadden we weer salsa les. Toen we thuiskwamen zat alweer het hele huis vol. Dat is altijd op woensdag. Vanwege de ladies night hihi. Wij hebben gedoucht en rond 22 uur zijn we weer gaan stappen. Mijn avond was snel voorbij. Volgens mij heeft iemand iets in mijn drankje gedaan want ik was helemaal van de wereld. Om 24 uur hebben ze mij op bed gelegd. Ik was heel erg blij dat ik met mensen was die ik vertrouwde. De jongens uit het huis hebben goed op mij gepast! Een of andere vent wilde mij namelijk lastig vallen en dat hebben zij verhinderd. Pffff ik ben zo blij. Alles is goed afgelopen. Voortaan let ik nog beter op!!!!!!

kus ik

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!