puffetta.reismee.nl

Quito

Hallo weer

Nou vanmorgen zijnwe vroeg opgestaan. We hebben de bus gehaald hihi. De rit was echt super mooi. Al die bergen continu. Echt wauw. Na vier uur stopten we ergens om te eten. Uiteindelijk waren we om 17 uur weer terug in Quito. Lekker weer op onze eigen kamer hihi. De rest zou pizza gaan eten. Ik had ook echt weer eens zin in een lekkere pizza! Dus petty en ik zijn meegegaan. de eigenaar was een Italiaan. Daar heb ik gezellig mee zitten praten. En de pizza daar is echt overheerlijk! Ik heb en mijn eigen pizza gegeten en een deel van petty en ook nog van een ander meisje hihi. Zo lekker vond ik het. Na de pizza zijn we terug naar huis gegaan en ben ik gaan slapen. Ik was echt weer heel moe!

kus

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!