puffetta.reismee.nl

Canoa

Hallo weer

Vannochtend zijn we rond 9 uuropgestaan. We zijn lekker aan het strand gaan ontbijten. Daarna benik weerop een ligbed gaan liggen. Petty wilde aan de bar nog wat spaans leren uit haar boek. Ze bleef heel lang weg, dus ikhad al wel weer een vermoeden datze aan de praat was geraakt met andere mensen. Aan de kust komen mannenveel makkelijker naar jetoe. Ik had daar echt geen zin in, dus als ikiemand zag naderen deed ik alsof ik sliep en antwoorde ik niet. Na een paar uur wilde ik even zwemmen. Omdat ik de rugzak had ben ik terug gelopen naar de bar. Om de rugzak aan petty te geven. En ja hoor hihi ze zat aan een tafeltje met twee ecuatorianen. Nou zei ze........ik heb 5 minuten aan mijn spaans kunnen werken. Toen kwamen zij er al bij zitten. Ik gafhaar de rugzak en zeidat ik ging zwemmen.Toen ik terug kwam van het zwemmen zat pettymet de twee jongens op de plek waar ik had gelegen. Ik ben erbij gaan zitten. We hebben watgekletst en toenwilde petty wel weer graag surfen. Deze jongens zijn ook surflerarendus dat kwam goed uit. Ik ben toen aan de bar gaan zitten en raakte weer aan de praat met een van de jongens die we gisteren hadden ontmoet. Daarna ben ik weer naar het strand gegaan om foto´s van petty te maken. Na het surfen zijn we met de twee jongens naar een rots gelopen. Daarna schijnen veel vogels te zitten met die blauwe poten. Die wilden wij graag zien. Schijnbaar heb je daar ook veel andere dieren, zoals dolfijnen, zeehonden etc. Maar we waren te laat. Het was vloed, dus we konden niet meer door het water naar de andere kant van de berg. jammer......een volgende keer maar weer. Petty en ik zijn daarna gaan douchen en toen hebben we iets met de jongens gegeten. Daarna zijn we naar bed gegaan. Morgen moeten we namelijk alweer om 6.30 uur de bus pakken naar een volgend dorpje. Vanaf daar kunnen we dan weer een bus nemen naar Quito. Omdat het hier morgen een feestdag is zijn er minder bussen. Overmorgen hebben we weer spaans en salsa. We willen hier niet vast komen te zitten. Daarnaast wil ik graag overdag reizen, omdat de omgeving hier zo mooi is! Tot morgen!

kus

Reacties

Reacties

Simon

Is iedere Ecuadoriaan surfleraar, toevallig? :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!