puffetta.reismee.nl

Canoa

Hallo weer

We hebben beiden tot en met 12 uur geslapen. Daarna zijn we op het strand gaan lunche. Wat een ander klimaat hier zeg! Heerlijk warm! We zijn daarna op twee ligstoelen gaan liggen. Al na een half uur kwam een Ecuadoriaanse jongen vragen of hij wat zonnebrandcreme mocht lenen. Uiteindelijk is hij bij ons komen zitten en zijn vriend kwam uiteindelijk ook. Hij vertelde dat hij surfles geeft. Petty wilde dat heel graag dus zijn wemet zijn vieren een plank gaan halen. Ik heb het niet gedaan. In september heb ik in Panama gesurft. Super leuk, maar ik had niet de juiste kleren aan. Ik zat vol schrammen en blauweplekken daarna. Nu heb ik ook helemaal niet de juiste kleding bij mij. Dus dan voel ik mijniet fijn. Alleen in een bikini surfen zie ik niet zitten hihi. Met al die golfen en een kerel die ikniet ken hihi.

Ik ben samen met de anderejongenop het strand gaan zitten. We hebben gekletst totdat de les voorbij was. Daarna zijn weeven gaan zwemmen in een zwembad van het hostel waarde jongens sliepen. Rond 19 uur zijn we gaan eten. Petty heeft nog een potje gepoolt met de jongens. Ik heb vooral gekeken. Vind ik niks aan dat poolen. Daarna hebben we getafeltennist. Rond 22 uur zijn petty en ik terug gelopennaar ons hostel. We waren weerdoodmoe hihi.

kus ik

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!