Quito

Hallo weer

Vandaag hebben welekker uitgeslapen. We hebben wat gegeten entoen zijn we naar de terminal gelopen om tickets te kopen voor de bus naar Canoa. We hebben uiteindelijk besloten om de nachtbus te pakken. Deze vertrekt om 23 uur vanavond. We zijn terug gelopen naar ons huisen hebben lekker een film op de bank gekeken. Daarna zijn we boodschappen gaan doen en hebben we gekookt. Daarnahebben we weer een film gekekenmet de anderen uit ons huis. Rond22.15uur hebben we een taxi genomen naarde busterminal. Je mag absoluut niet rondlopen op straat als het donker is. Dan word je zeker beroofd. Nou om 23 uur vertrok onze bus. Hij zou er 8 uur over doen. Wat een verschrikkelijke rit was dit. Hetleek wel een racebaan. Zo hard reed die man. De stoelenzaten ook helemaal niet fijn. Daarnaast had ik heel erg last van mijn oren. Dit omdat we vanaf het hogeQuito naar de lage kust reden. Uiteindelijkwaren weal om 4.30 uur in Canoa. Zo snel heeft die man gereden. En nu......dachten we......ze raden altijdaan om niet in het donker op straat te lopen. Een vrouwtjedat bij ons in de bus zat bood ons een kamer aan in haar hostel.Ze werdmet de auto opgehaald en wijmochten mee. Heel fijn! Wezijn meteen naar bed gegaan....kapot waren we hihi.