puffetta.reismee.nl

Quito

Hallo weer Vandaag weer les gehad. Spaans leren blijft erg leuk. En vanmiddag zijn we weer naar de kids gegaan. Dit is trouwens de laatste dag bij de kids. Maar......we hebben besloten om 2 weken langer in Quito te blijven. We willen graag twee weken langer spaanse les, omdat we merken dat we het nu beginnen op te pikken. Tja ik dan.....Petty kan al goed spaans. Voor mij is het allemaal erg nieuw. Maar met handen en voeten kom ik er wel. Daarnaast nemen we ook meer salsa lessen. We hebben wel besloten om de weekenden en de maandag en dinsdag vrij te houden. Zodat we uitstapjes kunnen maken. Zo gaan we zondag bijvoorbeeld tot en met dinsdag naar het plaatsje banos. Het vrijwilligerswerk doen we niet meer. Ik wil mij meer concentreren op het Spaans. En we deden toch echt te veel op een dag. Nou na de salsa les vanavond hebben we ons weer klaargemaakt voor het stappen! De muziek is hier super. Tot snel weer! Kus ik

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!