puffetta.reismee.nl

Quito

Nou vandaag weer een enerverende dag gehad. Een intensieve Spaanse les. En daarna natuurlijk weer naar de kids. Ik heb weer Melanie geholpen met haar huiswerk. Daarna heb ik een ander meisje geholpen. Wat mij bij deze kinderen ook echt opvalt, is dat ze erg aanhankelijk zijn. Ze willen continu opgetild worden en op schoot genomen worden. Ik word er echt soms een beetje gek van. Na het huiswerk ben ik dus maar meteen naar computerkamer gegaan om Niels (de Nederlandse jongen) te helpen. Rond 6 uur waren we weer thuis. Om 7 uur zijn we weer gaan dansen. En nu zit ik hier mijn blog bij te werken. Het is al 22.30 uur geweest. En ik moet ook nog mijn huiswerk maken. Pfffffff. Nou dat ga ik maar snel doen. En dan lekker naar bed. Morgen weer een nieuwe dag! Dikke kus

Reacties

Reacties

Bien

He prisie, heb je het mailtje van Tam ontvangen? de vraag was van wanneer tot wanneer jij eventueel in juni naar porlezza kan, ik wil wel een weekje mee, maar kan het beste rond 14 juni, laat zo snel mogelijk iets van je horen, O.K.?? tot snel kus mam.

Ton

Hoi Priscilla,
Wat hebben jullie al veel meegemaakt en gezien in de afgelopen maanden. Ja, die kids hè! En ik dacht dat alleen in Nederland kinderen zich niet goed kunnen concentreren. Een baan in het onderwijs zal het voor jou niet worden, toch? Wat een ongelooflijk mooie foto's hebben jullie gemaakt. Wat een andere wereld is het daar toch! Dat zal wel wennen zijn, als jullie terug zijn in Nederland. Ik wens jullie nog heel veel plezier!!!
Groetjes, Ton

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!