puffetta.reismee.nl

Quito

Hallo allemaal Jeetje we zitten alweer een week in Quito. De tijd gaat zo snel.......zeker als je alles zo leuk vindt hihi. Ik ben blij dat ik zo vroeg naar bed ben gegaan gisterenavond. Anders had ik vandaag slapend in de les gezeten. De lessen zijn erg intensief. En ik vind het erg leuk. Daarnaast krijgen we elke dag huiswerk mee. Dus tussen de spaanse lessen, het vrijwilligerswerk en de salsa lessen door moeten we tijd vinden voor ons huiswerk. Niet makkelijk.....maar goed.....tot nu toe lukt het. Weer een intensieve middag met de kids gehad.ik moest Melanie (een meisje van 5 jaar), die vaak erg vervelend is, helpen met haar huiswerk. De andere vrijwilligers wensten mij succes hihi. Ik heb haar aandacht erbij weten te houden door er een spel van te maken. Ze moest zinnen op zeggen. Maar dat wilde ze natuurlijk niet. Ik heb haar op mijn schoot genomen en ben het zingend gaan opzeggen. En warempel ze begon mee te doen hihi. Missie geslaagd hihi. Vanavond weer lekker gedanst. Daarna heb ik huiswerk gemaakt en ben ik weer vroeg naar bed gegaan. Ik was nog steeds erg moe van het weekend. Kus

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!