puffetta.reismee.nl

Quito

Nou na de lessen weer naar de kids. Pfffffff maar ja wie À zegt moet ook B zeggen. We kregen ieder twee kinderen en moesten ze helpen met het huiswerk. Jeetje mina......deze kinderen kunnen zich absoluut niet concentreren. Ze zijn meteen afgeleid. En daarbij zijn ze tussen de 5 en 8 jaar oud. Ik vind het eigenlijk niet normaal dat die kinderen een uur lang stil moeten zitten en huiswerk moeten maken. Een van de leidinggevenden, Pamela, is heel strikt. De kinderen moeten het echt perfect doen. Nou dacht ik......daar doe ik niet aan mee. Ik vind dat je dat niet van hen kunt verwachten. Dus ik ben gaan zitten en heb op mijn manier geprobeerd om de twee kinderen hun huiswerk te laten maken. Jeetje mina wat een geduld moet je hebben. De hele tijd hoor ik mijzelf zeggen: stil zitten, nee recht zitten, maak je huiswerk, nee hier komen. Mijn god......het zijn echt kinderen met een gebruiksaanwijzing. Maar goed het is mij toch gelukt om ze hun huiswerk te laten maken. Af en toe keek ik naar Petty met mijn tong uit mijn mond hihi. Nou om half 5 konden we weer gaan. We besloten om te gaan lopen. Het regende vandaag immers niet. Dat is trouwens geluk. Tot nu toe heeft het elke dag flink geregend. Lopen is wel lekker na een drukke middag met 50 kinderen om je heen hihi. Om 5.30 uur gingen we met iemand van de school mee naar een gratis salsa les. En we vonden Het toch leuk! Ik was echt reuze enthousiast. Dus we besloten om de rest van ons verblijf hier salsa lessen te nemen. We hebben een pakket van 10 lessen gekocht. Dus op elke doordeweekse avond krijgen we of 1 uur les of 2 uur les. Ik heb er zoveel zin in. De dagen zijn nu nog voller....maar hè....... Dat wilden wij ook hihi. Dikke kus

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!