puffetta.reismee.nl

Quito

Nou vandaag weer Spaanse les gehad. En daarna bijna meteen door naar ons werk. In het centrum hebben ze ook een computer ruimte. Elke dag mogen een aantal konden een uurtje achter de computer zitten. Ze mogen spellen doen en muziek luisteren. Het is de bedoeling dat ze leren educatief bezig te zijn met de computer. Petty en ik hebben vandaag in deze ruimte geholpen. Een Nederlandse jongen loopt hier stage en heeft de leiding tijdens deze computer uren. Hij woont ook in het studentenhuis. Na het werk hebben we weer gegeten en toen zijn we weer redelijk vroeg naar bed gegaan. Ik was weer helemaal op. De Spaanse lessen vergen best veel energie. Ik heb bijna geen Spaans gehad, dus ik weet niet veel. Petty is al veel verder. Ik begin dus al een niveau hoger. Maar ja dat is ook wel weer goed. Ik dacht eerst dat het een voordeel zou zijn dat ik Italiaans spreek. Maar het is toch ook wel een nadeel. Ik moet echt leren om in het Spaans te denken. Maar met de kinderen kan ik al wel een klein beetje praten hihi. En vier uur achter elkaar Spaanse les is ook best intensief. Maar tot nu toe vinden we het nog leuk! Kus

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!