puffetta.reismee.nl

Quito

Nou vandaag zijn we om 8.15 uur naar onze Spaanse school gelopen. Daar hebben we 4 uur Spaanse les gehad. Echt heel leuk om privé lessen te krijgen. We hebben een leuke leraar, Pablo. Nou om 12.30 uur is er iemand met ons meegelopen naar de overkant van de straat. Daar staat het studentenhuis waar wij twee weken zullen verblijven. Echt fijn zo dichtbij. Het huis is ook prima. We wonen met 10 mensen samen. We slapen met zijn drieen op een kamer. Petty en ik delen een kamer met een meisje uit zwitserland. We hebben een eigen badkamer. Dat is ook wel fijn. We hebben snel wat gegeten en toen is er weer iemand met ons meegegaan naar ons vrijwilligersproject. Het is ongeveer een half uur met de bus en te voet. Het project bevindt zich namelijk in de oude stad. En wij wonen in de nieuwe stad. Het project waar we naartoe gingen is een jongerencentrum. Hier komen kinderen en pubers na school om hun huiswerk te maken en te spelen. Het zijn kinderen uit hele arme gezinnen. Op een middag komen er zo'n 50 kinderen. Vandaag hebben we mee gekeken met de anderen en wat met de kinderen gespeeld. Nou ik kan zeggen dat ik het meteen niks vond. De kinderen zijn voornamelijk tussen de 3 en 10 jaar oud. Er zijn weinig oudere kinderen. En ik vind oudere kinderen toch wel leuker. Daarnaast hou ik er helemaal niet van om continu te moeten spelen. Maar ja het is de eerste dag dus we zien wel. Om 4.30 uur zijn we weer richting ons huis gegaan. We hebben boodschappen gedaan en gegeten en daarna naar bed. Ik was toch wel moe van zo'n volle dag hihi. Petty en ik hebben tot nu toe het vrije leven gehad en nu ineens moeten we een wekker zetten en hebben we verplichtingen. Maar het heeft ook wel weer wat. Tot morgen Kus

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!