puffetta.reismee.nl

Cotopaxi park

Hallo Vandaag hebben we besloten om een wandeling van 5 uur te gaan maken. Dit werd ons gisteren aangeboden. We wilden eigenlijk naar de cotopaxi (5900 meter hoog). Maar vanwege het slechte weer werd dit afgeraden. Omdat het een zware tocht is die voornamelijk snachts plaatsvindt, hebben we besloten om het niet te doen. Vanwege het slechte weer zou er toch geen uitzicht zijn. En dat is eigenlijk waarom ik dat soort tochten wil maken. Dus besloten we om met twee Duitse jongens mee te gaan die een andere wandeling zouden gaan maken in het park. Het weer was vandaag wederom slecht, maar we hadden geen zin om weer binnen te zitten. Nou daar gingen we dan. De twee Duitse jongens, wij, een gids en twee honden hihi. De heen weg hadden we geen regen gelukkig. Het was wel zwaar. Het was een klim van 700 meter. Het laatste stuk kregen we echt moeite met ademhalen. Ik kreeg ook wel hoofdpijn en werd een beetje duizelig. Petty voelde zich totaal uitgeput en beroerd. De top bevond zich op 4200 meter. Daar hebben we wat gegeten en daarna zijn we weer terug gegaan. Terug hebben we er een uur minder over gedaan. 2 uur dus. De terug weg was verschrikkelijk. Het regende bijna continu pijpenstelen. Door en doornat kwamen we thuis. Hier kwam jouw leger jas goed van pas Frances hihi. In het hostel hebben we lekker gedoucht en toen hadden we weer erg veel zin om bij de kachel te zitten. We hebben heerlijk calzone gegeten en daarna zijn we vroeg naar bed gegaan. We waren kapot van de wandeling hihi. Tot morgen