puffetta.reismee.nl

Naar hostel in cotopaxi park

He allemaal Vanmorgen zijn we vertrokken naar het hostel in het cotopaxi park. Echt een leuk hostel!een gezellige woonkamer met een grote openhaard....heerlijk! Is ook wel nodig op 3500 meter hoogte. Het uitzicht hier moet fantastisch zijn.....maar ja het weer hier is echt helemaal niks!helemaal bewolkt en veel regen. Dus de cotopaxi en de andere vulkanen kun je absoluut niet zien. Erg jammer....maar ja dat schijnt hier het hele jaar zo te zijn. Een wolkeloze lucht hier is een luxe. Vanmiddag kregen we een gratis wandeling van 2 uur naar een waterval. Petty en ik hebben besloten niet mee te gaan. Het regende continu....ja sorry hoor....maar dan ga ik niet wandelen voor de lol. Je kon toch niks zien. We hebben ons lekker uitgestrekt op de bank en we hebben heerlijk liggen lezen.alle maaltijden zijn hier inclusief. We hebben heerlijk gegeten vanavond met alle anderen. Het lijkt hier net een kleine familie hihi. Je doet hier alles samen, want je zit in de middle of nowhere hihi. Na het eten hebben we lekker zitten kletsen en daarna zijn we lekker naar bed gegaan. De bedden zijn hier heerlijk. We slapen met zijn achten in een apart gebouwtje. Heel lieflijk met een kacheltje in het midden van de kamer. Tot morgen