puffetta.reismee.nl

Quito

He allemaal

Vandaag op tijd opgestaan. We zijn rond 10 uur naar de spaanse talenschool gelopen. We hebben een paar dagen geleden namelijk een email gestuurd met de vraag of we op deze school spaanse lessen zouden kunnen volgen en vrijwilligers werk zouden kunnen doen. En dat is mogelijk!!!!!! We hebben daar gepraat over de mogelijkheden. En we zijn erg enthousiast. We kunnen twee weken spaanse les volgen en vrijwilligerswerk doen. En dit allemaal tegelijk. Dus in de ochtend hebben we 4 uur spaanse les en in de middag werken we 4 uur op een soort jongerencentrum. Hier komen ouders, jongeren en kinderen om hulp te krijgen bij bijvoorbeeld huiswerk, hygieneregels, allerlei cursussen en ga zo maar door. Wij helpen dan tijdens de lessen en wij geven ouders uitleg hoe ze de kinderen moeten verzorgen etc. We zijn erg benieuwd. Deze twee weken slapen we in een studenthuis tegenover de school. We hebben er echt zin in. We hebben een test gehad om te kijken op welk niveau spaans we zitten. En...we krijgen lekker prive lessen. Maandag beginnen we. Morgen gaan we naar een ander hostel aan de voet van de een na hoogste vulkaan van Ecuador. De Cotopaxi!!!Daar blijven we tot zaterdag. We kijken nog welke excursies we gaan doen. Dus snel horen jullie meer......!!!!

De foto´s komen ook snel!!!!

x

Simon

mooie laatste 4 verhalen!!!!

"tante" Mariek

Hoi Pries, ik was het buro van de computer aan het opruimen, en vond jouw adres, werd nieuwsgierig en ging ff kijken. Tjee, wat véél info. Binnenkort ga ik er
"even" voor zitten om al jouw mooie reisverhalen te lezen. Geniet ervan, dikke hug, Mariek

bien

he prissie, wat een belevenissen weer en wat een landschap, PRACHTIG!!! ik ben blij dat jullie er zo van genieten, en nu ook nog die spaanse les en vrijwillegerswerk nou dan heb je het helemaal hoe jullie het willen . Wij gaan morgen naar Porlezza, ook een weekje genieten, ik ben blij dat ik mijn andere dochter weer even zie, ik mis jullie wel hoor! maar kijk ook weer uit naar al die mooie verhalen straks, pas goed op jullie zelf, heel veel groetjes aan Patty en een HEEEELE dikke kus van mams en paps.