puffetta.reismee.nl

Cali

Hallo weer

Nou vandaag zijn we rond 10 uur opgestaan. Ik voelde mij nog best gaar en Petty eigenlijk ook. We hebben in het hostel ontbeten en daarna zijn we naar het koffie tentje Guan Valdez gegaan, om een lekkere ice-koffie te nemen en daar achter de laptop dingen voor Ecuador uit te zoeken. We zouden die middag weer naar Herman gaan. Maar uiteindelijk waren we pas om 15 uur klaar en waren we zo gaar, dat we geen zin meer hadden om helemaal naar de oude stad te lopen. Petty heeft Herman toen gebeld en uitgenodigd in ons hostel. Wij zouden dan voor hem koken. Dit vond hij erg leuk. Rond 17 uur was hij bij ons. Eerst hebben we broccoli soep gegeten en daarna hebben Petty en ik rijst gemaakt. Hij wilde graag het hostel bekijken. Dat was allemaal geen probleem. Hij wilde ons ook persee naar het busstation brengen. Zo lief!!!!!!Deze twee dagen is Herman echt een goede gids geweest en ook zo moederlijk naar ons toe. Zo van....pas op als je daarheen gaat en neeeeeee hier niet je fototoestel te voorschijn halen. Nou om 20 uur is Herman een taxi voor ons gaan zoeken en toen zijn we met zijn drieen naar het busstation gegaan. Om 20.25 uur hebben we afscheid genomen van Herman. Ik wilde hem nog graag geld geven voor de taxi rit terug, maar hij wilde daar niks van weten. Nou om 20.30 uur zijn we vertrokken naar het grensplaatsje Ipiales. Als het goed is komen we daar morgenochtend om 7.30 uur aan. Dus 11 uur in de bus. Hopelijk hebben we een beetje een goede nacht.

x