puffetta.reismee.nl

Salento

Nou....vanmorgen zijn we dus om 5.30 uur opgestaan om de koeien te melken. komen we daar aan, kan het niet. de boer was zelf erg laat gearriveerd en de koeien moeten voor een bepaalde tijd gemolken zijn. we hebben even staan kijken en uitleg gekregen en toen zijn we maar terug gegaan naar het hostel. we hebben om 7 uur ontbeten. de rest van de dag zijn we in het hostel gebleven. petty moest haar site nog bijwerken. ik heb lekker liggen lezen. rond 16 uur hebben we een taxi naar het dorpsplein genomen en om 16.45 uur zijn we de bus naar Armenia ingestapt. rond 17.30 uur kwamen we op het station. we wilden een ticket boeken voor ipiales....maar nee alles is uitverkocht tot en met zondag. wij balen. er kwam een man naar ons toe die zei.....er is een bus om 18 uur naar Cali. vanuit Cali kun je dan een bus pakken naar Ipiales. nou dat hebben we gedaan. De rit duurde 3 uur. op het busstation in Ipiales was het ontzettend druk. Er stonden rijen en rijen voor de loketten. We kwamen erachter dat ook hier alle bussen volzitten naar Ipiales tot en met zondag. Vandaag is hiet de semana santa begonnen. Iedereen heeft vakantie! wij dachten dat dat pas de week daarna is. Nou we hebben dus maar een bus geboekt voor zondagavond. Daarna hebben we wat gegeten op het busstation en toen hebben we een taxi genomen naar het centrum van Cali. de taxi chauffeur heeft ons afgezet bij een hostel. We waren bekaf. We zijn dan ook meteen naar bed gegaan. Nou onverwacht 2 dagen Cali hihi. tja reizen is ook aanpassen.