puffetta.reismee.nl

Salento

Hallo weer Vandaag hebben we een lekker relaxed dagje gehad. We hebben ontbeten en we hebben de foto's geordend op de computer. Rond 2 uur zijn we gaan lunchen in salento. Tijdens de lunch zagen we ineens Armen. De duitse jongen die met ons de ciudad perdida heeft gelopen. We zijn samen naar een uitkijkpunt in het dorpje gelopen. Daarna hebben we ergens gegeten met zijn drieën. Hij is uiteindelijk meegelopen naar ons hostel om te kijken of hij daar ook zou kunnen slapen. En ja hoor.....hij blijft ook hihi. Nu zit ik te typen. Ik ga naar bed, want morgen staan Petty en ik om 5.30 uur op. We gaan koeien melken hihi. Ik heb dat nog nooit gedaan. Daarna blijven we nog tot 15 uur hier en dan nemen we de bus terug Naar Armenia. Dat duurt ongeveer 50 minuten. Om 18.30 uur nemen we de bus vanuit Armenia naar Ipiales. Dit is een grens dorpje bij Ecuador. De busrit duurt 14 uur. Dus de hele nacht pfffff. We hebben maar besloten om in een keer naar Ipiales te gaan. Vanuit Ipiales is het nog 3 uur naar het dorp Otavalo in Ecuador. Dit betekent dat we overmorgen dus in Ecuador zijn. Eerst zouden we pas volgende week naar Ecuador gaan. Maar we zagen dat het ook vanuit hier in een keer kan. En omdat we gepland hadden om begin april in Ecuador te zijn, hebben we dit zo besloten. Jeetje we zijn nu ook alweer 5 weken in Colombia. Dit is echt een fantastisch land......ik zal het zeker gaan missen. Maar ja we zijn ook erg nieuwsgierig naar Ecuador........dus daar gaan we dan hihi. Mensen tot snel in Ecuador!!!