puffetta.reismee.nl

Guatape El penol

Vandaag zijn we met nog een paar anderen naar El penol gewandeld. De wandeling duurde 3 uur. En de omgeving waar we liepen was prachtig. El penol is een grote rots met 635 trappen. Vanaf de top had je echt een schitterend uitzicht over het landschap. Het landschap bestaat uit heel veel meren en bergen. Echt zo mooi! Petty en ik zijn er over uit dat dit wel een van de hoogtepunten van de reis is. Echt de moeite waard om naar boven te gaan! Ik ben uiteindelijk via een andere weg terug gelopen maar het hostel. De wandeling duurde ongeveer een uur. Petty heeft met de anderen een bus genomen. Uiteindelijk kwamen zij ongeveer rond dezelfde tijd aan als ik. In het hostel had Cesar (de Chileense jongen) een lekker maaltijd voor ons bereid. Heerlijke soep met de yuca aardappel! Echt heerlijk. Daarnaast een lekkere salade en rijst. Ik heb echt heerlijk gegeten. Daarna hebben we een film gekeken en daarna ben ik naar bed gegaan. Petty heeft nog beneden gezeten met een aantal andere reizigers. Kus

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!