puffetta.reismee.nl

Santa Elena

Hallo allemaal Gisterenavond zijn we wezen stappen in de oude stad van cartagena. We hebben het erg laat gemaakt......waardoor we dus erg moe zijn vandaag. We konden niet even lekker op ons bed gaan liggen want de check out was vanmorgen om 11 uur. We hebben lekker in het hostel zitten lezen en luieren en we zijn nog een keer de oude stad in geweest. Om 20 uur zijn we naar het busstation gegaan voor de twaalf uur durende rit naar Medelin. In Medelin moesten we naar een ander busstation om de bus te kunnen nemen naar Santa Elena. We kwamen dus pas rond 15 uur in het hostel aan. Santa Elena ligt ongeveer 40 minuten van Medelin in de bergen op 2600 meter hoogte. De omgeving is schitterend. Echt tussen de bergen. Het hostel viel ons wel erg tegen....voornamelijk mij hihi. Het was erg koud en vochtig en er zijn alleen maar hippies die de hele dag gitaar spelen en blowen. Maar ondanks dat ze een heel andere manier van leven hebben moet ik wel zeggen dat iedereen erg aardig is! Ze nemen je hoe je bent ook al ben je heel anders, zoals ik. Een van de jongens in het hostel heeft een pizza voor ons gemaakt voor het avondeten en daarna zijn we meteen naar bed gegaan. Kus