puffetta.reismee.nl

Cartagena

Vandaag zijn we rond 9 uur opgestaan. We heb en ontbeten en daarna zijn we naar boca grande gewandeld. Dit is de rijkere wijk van cartagena met alle hoge gebouwen. Het strand hier is niet echt mooi. Maar de wandeling was lekker. We hebben ergens in een tentje aan het strand geluncht en daar zijn we ook de rest van de dag gebleven. Er waren ligstoelen dus hebben we lekker gelegen en gelezen. We kwamen ook nog de twee Canadese jongens tegen. We hebben ze gedag gezegd omdat ze vandaag terug zouden vliegen naar Canada. Rond 17 uur zijn we terug gelopen naar het hostel. We hebben net gegeten. Petty ligt te lezen op bed en ik ben hier aan het typen hihi. Morgenavond pakken we de bus naar Medellin. Dit is weer een rit van 15 uur. Ach ja je moet er iets voor over hebben hè! Tot snel weer!

pap enmam

he wat een verhalen, het houdt nniet op met avontuur, maar wel leuk joh, lerkker primitief!! het is zondag en een wat grauwe dag, wij gaan zo een stukje wandelen, maar zeer zeker niet in zo.n mooie omgeving a;s jullie, PRACHTIG!! ik zie er al naar uit om ookeen keer naar toe te gaan, geniet er nog maar van ,groetjes aan Patty, liefs pap en mam