puffetta.reismee.nl

Cartagena

Hallo allemaal Vandaag hebben we een rustige dag gehad. We zijn naar het fort geweest. Daar hebben we een uur rond gelopen. Het fort heeft nog veel ondergrondse stelsels. Het was wel grappig om daar doorheen te lopen. Daarna zijn we terug gegaan naar het hostel om een lunch te maken. Na het eten zijn we weer het oude centrum in gelopen en zijn we uiteindelijk in een boekenwinkel gaan zitten waar ze ook lekkere koffie hebben. Daar hebben we een paar uur op de laptop zitten zoeken naar talenscholen en vrwijwilligerswerk in quito (Ecuador). Daarna hebben we nog wat rondgelopen en toen zijn we naar het hostel gegaan om te koken. Daarna zijn we naar de bar gegaan waar we met de twee Canadese jongens hadden afgesproken. We zijn met zijn vieren naar de wijk gelopen waar alle bars zijn. Eerst kwamen we in een tuin terecht waar lokale mensen aan het zingen waren. Een andere Canadese man had ons op dit tentje gewezen. Dit kun je dus niet zelf vinden. Daarna zijn we een salsa bar in gegaan en daarna zijn we nog een paar tenten binnen geweest. Ik was al de hele avond moe. Dus erg leuk vond ik het niet hihi. De tenten waren ook allemaal erg leeg. Maar goed op zich hebben we wel een gezellige avond gehad. Kus