puffetta.reismee.nl

Terug naar cartagena

Vanmorgen waren we al rond 7.30 uur wakker. Ik moet zeggen dat het in de ochtend wel heel mooi is hier. De zee is heel kalm want er is nog geen wind. Er zijn bijna geen toeristen, want de meeste mensen zijn dagjes mensen en nemen dezelfde dag de boot weer terug. Het was dus heerlijk rustig. We hebben ontbeten en daarna zijn we lekker het water in gegaan. Daarna hebben we weer lekker zitten lezen. Om 15.30 uur hebben we de boot terug genomen. En warempel......we hebben niks betaald de terug weg. Dus uiteindelijk hebben we nog minder betaald dan de andere toeristen. Hihi zo zie je maar weer. De boottocht terug duurde veel langer, want we zaten op een veel grotere boot. Daarnaast was de zee heel wild. Een aantal mensen werden echt ziek waaronder petty ook. Ze heeft uiteindelijk overgegeven. Arm ding! Wel klote. Terug in cartagena zijn we snel naar ons hostel gegaan. We wilden lekker douchen. Maar...er was iets met een waterleiding dus bijna de hele stad had geen water.....nee. Uiteindelijk zou er om 18 uur even water zijn. Ik heb snel gedoucht. Petty was net niet op tijd. Zij heeft zich dus maar even met water uit een fles gewassen. Er zou namelijk pas de volgende ochtend weer water zijn. S'avonds zijn we de stad in gelopen. We kwamen de twee Canadese jongens tegen die we op het eiland ontmoet hadden en waarmee we eigenlijk morgenavond iets zouden gaan drinken. We hebben met zijn vieren iets gedronken en toen spraken we af dat we de volgende dag weer iets zouden gaan drinken en uit zouden gaan. Toen we terug liepen naar ons hostel riep iemand ons vanaf een ander terras. Het was robert, een Nederlandse jongen die we in een ander dorp ontmoet hadden en die hier nu ook is met zijn vriendin. Zijn vriendin is voor twee weken overgekomen. Uiteindelijk hebben we met zijn vieren tot 2 uur op een terras gezeten. Toen werden we toch echt weggestuurd. Ze wilden sluiten. Uiteindelijk lagen we rond 2.30 uur op bed.