puffetta.reismee.nl

Palomino 10 en 11 maart

Vanmorgen zijn we weer op tijd opgestaan. We hebben ontbeten en toen zijn we aan de 40 minuten durende wandeling terug begonnen. Buiten het park hebben we nog een lekkere fruitshake gekocht bij een klein winkeltje. Daarna hebben we een bus aan gehouden die richting palomino zou gaan. In palomino aangekomen vroegen we aan mensen waar we het hostel konden vinden aan het strand. Er werden twee jongens op een motor geroepen. Zij zouden ons wel even brengen. We zijn dus snel achterop gesprongen hihi. Binnen 15 minuten waren we op onze bestemming. We vonden het meteen leuk en besloten om voor twee nachten te boeken. Het hostel was klein. Er tonden een paar tenten in de tuin.verder waren er een aantal kamers in een gebouwtje. Maar wij kozen voor twee bedden in de buitenlucht hihi. Met alleen een rieten dak. Verder alles helemaal open. Op het strand had het hostel een restaurantje en een aantal stoelen. Er was bijna niemand. Echt zo relaxed. Je kon helemaal langs het strand wandelen. Zowel naar het oosten als naar het westen. Er waren misschien nog 3 hostels, maar daar was ook bijna niemand te bekennen. We hebbenheerlijk de hele dag aan het strand gelegen en gelezen. En lekker langs het strand gewandeld. S'avonds hebben we lekker gegeten en gekaart. De volgende dag werden we natuurlijk gewekt door de zee. Die is hier heel dichtbij. Ik heb wel echt beroerd geslapen hihi. Snachts is het hier erg vochtig en al die vreemde geluiden. Petty heeft ook niet denderend geslapen. Maar goed.....we hebben lekker weer een relaxed dagje. Eerst lekker ontbeten en toen weer gelezen en gewandeld. Morgen gaan we weer terug naar ons hostel in santa Marta. Daar halen we onze backpack op en dan reizen we door naar cartagena. We hebben het erg naar onze zin gehad hier. Tot morgen!