puffetta.reismee.nl

tayrona nationaal park

Hallo allemaal

nou we zijn net voor het donker aangekomen in Tayrona nationaal park. We hebben in santa marta een lokale bus genomen. Het was een uur rijden naar het park. Bij het park aangekomen zijn we eerst met een busje 10 minuten de jungle ingereden totdat we niet verder konden. Vanaf dat punt moesten we 40 minuten door de jungle lopen om op het kampeer terrein te komen. Zoals zo vaak kwamen we net op tijd in het park aan. We hebben als gekken door die jungle gelopen om maar voor het donker bij de tenten te komen. Nou het kampeer terrein was heel basic. Er stonden een paar tenten en een paar hangmatten. Verder stonden er wat banken en tafels onder een rieten dak. Dat was het restaurant. En de douche hihihi tsja.......heel basic ook. Gewoon een pijp waar koud water uit komt en er staan twee muren omheen en een stuk plastic als deur. verder is het helemaal open. We hebben in het donker gedoucht en we zijn daarna in het rastaurant wat gaan eten. Daarna hebben we gekaart en toen zijn we rond 22 uur in onze tent gekropen. De lichten zouden ook allemaal om 22 uur uitgaan. Wel raar om in de tent te liggen op een open plek midden in de jungle. En in de verte hoorde je de zee. Vanaf ons kamp is het tien minuten lopen naar de zee. We gaan morgen maar eens kijken hoe het strand en de zee hier is.

kus ik