puffetta.reismee.nl

Santa Marta

Hallo allemaal

Vannochtend zijn we aangekomen in Santa marta. jeetje wat een busrit was dit zeg. Verschrikkelijkhoehard de mensen hier rijden. En ze halen overal in! Ik kon vannacht in de busdan ook absoluut niet slapen. Elke keer schrok ik als de bus weer een rare manouvre uithaalde. Maar ja we zijn aangekomen. Helemaal brak kwamen we om 12 uur aan in ons hostel. We hebben wat gegeten en we zijn op bed gaan liggen. Om 5 uur zijnwe het stadje ingelopen. Wat is hethier heet!!!!!We zijn naar een reisbureau gegaan want we willen toch echt de 5 daagse tocht doen naar deCiudad perdida (de verloren stad).en we hebben geluk. Morgen kunnen we algaan. Ons groepje bestaat uit 5 personen. Een jongen uit duitsland, 2 jongens uit australie en danpettyen ik.We hebben in de stad gegeten omdat we geen zin hadden om te koken. Je ziet hier wel dat er meer armoede heerst. Kleine blokkendoosjes als huizen. En alles gebeurt buiten tot het knippen van haren aan toe hihi. Het heeft allemaal wel zijn charme.

tot over 5 dagen als we terug zijn uit de jungle

ciao a tutti

Siamo arrivati verso mezzogiorno nel ostello. Mio dio che viaggio stanotte nel bus. Guidano fortissimo qui!!!!!!!!Sembraquasi un ralli. Percio non ho dormito tanto nel bus stanotte. Oggi abbiamo prenotato un tourdi 5 giorni che ci porta alla ciudad perdida (la citta perduta).Pasiamo 5 giorni nella giungla. Che paura hihi. Domani andiamo. Il nostrogruppo e piccolo. 1 ragazzo della germania, 2 ragazzi del australia e poi petty e io. Erravamo stanche percio abbiamo mangiatonellacitta stasera. Qui nel nord della colombia vedi ancora di piu la poverta. Le case sono quasi come scatole e poi tutto sucede fuori. Ancheil paruchiere taglia il capelli della gente sulla strada hihi. Pero e molto interessante da vedere come la gente vive in altri posti.

ci sentiamo tra 5 giorni quando torniamo dalla giungla