puffetta.reismee.nl

San Gil

Vandaag zijn we gaan paragliden. Wat is dat gaaf zeg!!!!!!!Ik heb dat nog nooit gedaan. Petty trouwens ook niet. Het was zo gaaf om 45 minuten boven die bergen te hangen en rond te vliegen als een vogel!!!!!!Ik vond het echt fantastisch. Dit wil ik zeker nog een keer doen hihi. Nu zit ik lekker op mijn kamer in het hostel. Petty is met andere reizigers een filmpje aan het kijken. Straks gaan we naar de supermarkt om eten te kopen voor het diner. En morgen gaan we naar Santa Marta. Dit plaatsje ligt aan de Caribische kust. We zijn erg benieuwd! Want iedereen is lirisch over de Caribische kust van Colombia. Jullie horen snel meer Liefs Ik

Reacties

Reacties

sita

leuk zeg het raften en paragliden!!! goed dat je ook de mogelijkheid hebt dat te doen......
ben benieuwd hoe de kust van colombia jullie zal bevallen......
xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!