puffetta.reismee.nl

San gil

We zijn om 11 uur vertrokken om te gaan raften. We zaten met 10 man in de bus. 6 nederlanders, 2 mensen uit zweden en 2 zwitsers. Wel grappig dat we met zoveel nederlanders waren. Petty en ik zijn namelijk tot nu toe niet veel nederlanders tegen gekomen. Wij kwamen in de boot te zitten met een ander nederlands stel. Een erg leuk stel! Bij het raften heb je verschillende niveaus. Niveau 1 tot en met 5. Waarvan 5 de moeilijkste is. Deze rivier kent versnellingen van 3 tot en met 5. We hebben dus wel een aantal erg leuke momenten gehad. Al had het voor petty en mij wel ruiger gemogen hihi. Ach.....misschien de volgende keer in peru hihi. een keer moesten we uit de boot stappen en een stuk lopen omdat de rivier daar te gevaarlijk was. We zijn ook ergens onderweg gestopt waar we op de rotsen mochten klimmen en daarna naar beneden mochten springen. na het raften kregen we fruit, chips en kaas en daarna zijn we terug gereden naar san gil. We hebben lekker gegeten in een restaurantje in de buurt en daarna zijn we naar bed gegaan. ik kan jammergenoeg geen foto's van het raften op de site zetten. We hebben een cd gekregen van het raften en die kan ik niet in de ipad stoppen. x ik

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!