puffetta.reismee.nl

bogota

vandaag zijn we op tijd opgestaan. We wilden graag naar de montseratte. dit is een berg waar je met een gondel naar boven kunt en een goed uitzicht hebt op de hele stad bogota. je kunt ook naar boven lopen. maar wij besloten dat maar niet te doen. Omdat we nog best moe waren en niet gewend zijn aan de hoogte. botoga ligt namelijk zelf op 1500 meter hoogte en als je bovenop de montseratte staat ben je op 3000 meter hoogte.boven op de berg hebben we foto's gemaakt en daarna besloten we om wel naar beneden te lopen. er stonden overal politie agenten op de weg naar beneden. er schijnen veel zakkenrollers te zijn op het wandelpad. we hebben een uur staan kletsen met twee politie agenten.Daara zijn we verder naar beneden gelopen. We hebben in een kraampje langs de weg een soort empanada gegeten. een soort van gefrituurt deeg met vlees en ei erin. we vonden het niet zo lekker. ze verkopen hier veel gefrituurde en vette dingen. niet echt iets voor ons hihi. maar we hebben het geprobeerd. toen we terug liepen naar het hostel zagen we op een aanplakbiljet dat er dezelfde avond in het theater een dansvoorstelling zou zijn. we besloten om erheen te gaan. in plaats van naar het hostel zijn we naar het theater gelopen om tickets te kopen.daarna hebben we in het hostel gegeten en om 19.30 uur zijn we weer naar het theater gelopen.we kregen twee stukken te zien.het was wel leuk maar niet echt heel professioneel.maar ach, het ticket kostte dan ook maar 3 euro. daarna zijn we terug gelopen naar het hostel en naar bed gegaan. x