puffetta.reismee.nl

Vliegveld santiago

Nou ik was vanmorgen om 6 uur op de luchthaven. Bij het inchecken kreeg ik meteen te horen dat ik mee Kon naar Bogota.ik was helemaal blij. KLM is partner van avianca. Dat is de Colombiaanse luchtvaartmaatschappij.ik kan dus voor 88 euro naar Bogota vliegen indien er plaats is.en die is er gelukkig!jammer genoeg kan ik Petty niet meenemen.vandaar dat Petty met een andere maatschappij vliegt. Ze heeft het goedkoopste ticket gezocht, Nou ik helemaal blij. Ik heb een latte gekocht en ik ben bij de gate gaan zitten. Om 8.15 uur kregen we te horen dat er een stewardess ziek was aan boord en dat de vlucht vertraagd zou worden tot 11 uur.nou ja prima.ik kreeg een voucher om te ontbijten.na het ontbijt kregen we te horen dat het vliegtuig om 14.30 uur zou vertrekken. Shit maar ja....is niet anders.om 11 uur ben ik bij de douane gaan staan om Petty te verrassen.die zou rond 11 uur op de luchthaven zijn. En ja hoor daar kwam ze aan.....innige Omhelzing hihi. We hebben samen wat gedronken en om 12.30 uur heb ik haar uitgezwaaid. Zij zou met aereolineas Argentinas naar Buenos aires vliegen. Ik ben daarna bij mijn gate gaan zitten. Avianca had mij niet laten weten dat de vlucht weer vertraagd was tot 03.30 uur in de ochtend. Ik zat maar te wachten. Af en toe vroeg ik aan ander Personeel wat er met de vlucht was. Avianca personeel was nergens te bekennen.ja ja zeiden ze gewoon afwachten.om 17 uur vond ik hwt toch echt te gek worden. aan LAN personeel heb ik gevraagd wat ik moest doen. tja zeiden ze er is niemand van avianca. en als ik dan mijn baggage terug wil. tja probeer maar daar en daar. ik daarheen.....eindelijk zag ik iemand van avianca. uhhh tja jouw baggage.......ik zal zoeken en dan brengen we je naar een hotel. de vlucht is namelijk gecancelled. pardon!daar wist ik niks van. wacht maar zei de man dan haal ik je baggage. nou na 20 minuten kwam de man die mij die ochtend had ingechekt en die zegt.....ohhh priscilla het spijt mij zo. wij hebben jou helemaal vergeten te melden dat de vlucht vertraagd ia naar 3 uur 30 vannacht. alle andere passagiers zitten of in een hotel of op een andere vlucht. we zijn zo druk geweest dat we niet merkten dat jij er niet was tussen al die andere passagiers. maar goed nieuws je kunt mee op de vlucht van 19 uur met een partner van ons. ik dus weer mee naar de gate. en ik zeg nog....ik heb geen echt ticket kan ik dan wel mee. ja moet geen probleem zijn.dus ik daar weer wachten op personeel van taca. ik overhandig om 19 uur mijn ticket en krijg te horen.....nee jij kunt niet met ons mee. ik totaal perplex. okay dan wil ik mijn baggage terug. waar kan ik avianca personeel vinden. die zijn er niet krijg ik weer te horen. ik werd helemaal gek. maar net heeft die man mij nog hier gebracht. ik had het gevoel alsof ik voor de gek gehouden werd. die mensen waren zeker wel op de luchthaven. ik had ze gezien. ik was zo moe van het rondhangen die dag. ik begon te huilen en in mijn beste spaans uit te leggen hoe het zat. uiteindelijk komt de man van avianca weer. ik was totaal overstuur omdat ik niet snapte wat er nu allemaal aan de hand was. en waarom iedereen steeds maar bleef zeggen dat er geen avianca personeel was. hij zei je gaat nu mee en wij regelen een hotel voor je. wij hadden goede hoop dat je meekon met taca......maar goed is niet gelukt. we brengen je naar het hotel en je vliegt morgen om 8.25 uur inplaats van vannacht om 3.30 uur. we willen dat je een goede nach kunt slapen en we willlen excuses aanbieden voor het feit dat alles zo fout is gegaan. het was nog even spannend of mijn baggage niet al onderweg was naar peru.......want ik zou met taca via peru naar bogota vliegen. maar nee om 20.30 uur had ik eindelijk mijn baggage. ik ben met een taxi naar het mercure hotel gebracht en zij zouden mij ook de volgende ochtend om 6 uur komen ophalen. super luxe hotel hihi. en alles gratis gelukkig. ik mocht zelfs dineren in het hotel. maar ik was zo moe dat ik meteen naar bed ben gegaan. ik moet er morgenochtend om 5 uur weer uit. gelukkig heb ik via simon petty laten weten dat ik net als zij pas morgen in bogota ben. ik land net een uur later dan zij om 12 uur. dus we zien elkaar morgen op de luchthaven van bogota. wat een verschrikkelijke dag hihi x

Reacties

Reacties

sita

wat een gedoe, en dan is alleen ook maar alleen! ben benieuwd naar het vervolg, loop een beetje achter met je verhalen, maar ga nu verder lezen!!
xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!