puffetta.reismee.nl

Santiago de chile

Hallo allemaal Nou om 8.25 uur zaten we dan in de bus terug naar santiago.om 11 uur waren we weer terug in ons hostel.we vertelden dat we valparaiso maar niks vonden. De jongen achter de receptie vindt valparaiso fantastisch. En ook met name het uitgaansleven. Tja dat hebben wij niet meegemaakt. Wij waren nog te moe van het stappen in santiago.maar wij vonden het op straat ook niet echt gezellig. Valparaiso was voor ons het eerste stadje waar we ons niet helemaal fijn voelden op straat.maar goed het nachtleven moet echt top zijn in valparaiso. Volgende keer beter hihi. De jongen zei wel....of je houdt van valparaiso of je haat het.er is geen midden weg. Om 13 uur hebben we weer genoten van de lunch in het hostel. Daarna zijn we lekker beneden blijven zitten om onze reis plannen Nasr Colombia.we hebben toen de lekkerste cappuccino gedronken die we tot nu toe gehad hebben hihi.rond 19 uur zijn we gaan wandelen in het park. Om 21uur waren we weer terug voor het diner. Zoals jullie weten is het diner gratis in dit hostel.we zaten met twee Engelse meisjes aan tafel. Een van hen was jarig en kreeg van de bediening een earthquake. En ja natuurlijk......de jongens vonden dat Petty en ik ook toch echt een earthquake moesten proberen. Ik heb uiteindelijk 2 slokken genomen en Petty heeft de rest opgedronken. Het was gelukkig maar een klein glas. Maar ik moet morgen om 4.30 uur opstaan.om 5 uur ga ik met de taxi naar het vliegveld. Om 8.25 uur vertrekt mijn vlucht naar Bogota in Colombia.ik wilde dus vroeg naar bed en ook het liefst nuchter hihi. Nou mensen wel raar dat Petty en ik elkaar moeten gaan verlaten hihi. Zij heeft morgen om 13 uur het vliegtuig naar Buenos aires en dan slaapt zij daar een nacht. En de volgende ochtend vliegt zij naar Bogota.we vinden het best raar. Ik heb een standby ticket dus ik moet morgenochtend maar zien of ik mee kom.jullie horen het snel! X

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!